Onze educational- en inspiratiereis

Op donderdag 15 december was het zo ver. Met het hele team van UNIGLOBE Alliance Travel en goMICE zijn we op educational- en inspiratiereis gegaan. Dit jaar stonden München, Bad Gastein en Salzburg op het programma.

Een kantoor op afstand inrichten

Op donderdag 15 december ben ik met 10 consultants naar München gevlogen. De volgende dag zouden de overige 30 medewerkers op het vliegtuig stappen. De reden hiervoor was als volgt. Om onze relaties vrijdag geen hinder te laten ondervinden van onze gedeeltelijke afwezigheid op vrijdag, hebben we voor 10 consultants een kantoor ingericht in het Novotel in München.

De educational- en inspiratiereis van goMICE | Incentives, Incentive en incentive reizen van goMICE

Vrijdag vloog de rest van het team over en namen de 10 consultants het werk voor deze dag over. Alles verliep vlekkeloos. Prioriteit blijft voor ons natuurlijk dat we onze klanten de beste service kunnen geven, en dit is geslaagd!

München verkennen

Voor een incentive reis naar München is het voor onze consultants van belang de stad en de luchthaven goed te kennen. Zo hebben we München airport verkend en ook diverse restaurants bezocht. Een indruk krijgen van München in minder dan 2 minuten? Bekijk dan onderstaande video.

Restaurant tip in München

Als je in München bent kunnen we de Ratskeller, onder het Rathuis (gemeentehuis) van harte aanbevelen. We hebben daar heerlijk gegeten. Een super gezellig restaurant en ingespeeld op zowel de lokale individuele gast alswel op groepen. Er worden heerlijke Duitse gerechten geserveerd en het is er zeer gemütlich.

Van München naar Bad Gastein

In de namiddag was het tijd München te verlaten. We pikten de hardwerkende collega’s op en vertrokken naar Bad Gastein. Met 4 noodtelefoons in de bus werden enkele reizigers en relaties nog te woord gestaan met spoedvragen. Met de telefoon aan het oor en de laptop op schoot werden vragen beantwoord en vluchten omgeboekt. Natuurlijk prachtig hoe dit mogelijk is in het digitale tijdperk.

Bad Gastein

Rond 19.00 uur arriveerden we in Bad Gastein en was het tijd om een drankje aan de bar te nuttigen. Het hotel Mondi Bellevue is een aangenaam hotel met zowel kamers als appartementen voor 1 of meerdere personen. Zij bieden comfortabele kamers die van alle gemakken zijn voorzien.

De volgende dag stond in het teken van kennismaking met de skiverhuur, skischool en meerdere hotels en restaurants. Daarnaast stonden er 4 gidsen klaar om ons mee te nemen op een verkenningstocht op ski’s of snowboards.

Na deze tocht wisten we alles over het gebied en de pistes. Wel zo fijn wanneer je vele groepen per jaar die kant op stuurt.  Bad Gastein is al jaren een oord waar we vele groepen, variërend van 10 tot 200 personen, naar toe hebben begeleid. Misschien voor u een keer een idee? Neem dan contact op met goMICE of lees ons blog over een groepsreis naar Bad Gastein.

De avond in Bad Gastein

Onderweg hebben we nog een paar restaurants bezocht en de lunch genuttigd op het terras van Rossalm. Het was prachtig weer dus konden we buiten in het zonnetje zitten. Daar hebben we maar even van genoten!

Bar-tip in Bad Gastein: Bezoek de Silverbullet bar eens. Een fantastische gezellige bar met live muziek!

Het kerstdiner

Die avond stond in het teken van het kerstdiner. Bovenop een berg, uitsluitend bereikbaar met een éénpersoons stoeltjeslift, vertrokken we rond 20.00 uur richting restaurant Bellevue Alm. Het sfeertje daar is uniek en als je dan ook nog een fantastisch menu geserveerd krijgt, dan is het helemaal geweldig.

Omdat wij alle medewerkers zo ontzettend waarderen hadden we ook een kerstman geregeld. Hij deelde kerstcadeautjes uit aan alle medewerkers. En een jaarlijks wederkerend fenomeen zijn de cadeautjes voor alle kinderen van de medewerkers. Kleinigheidjes, maar erg leuk wanneer papa of mama weer thuis komt.

Ook denken we aan de thuisblijvers wanneer wij op reis gaan om kennis op te doen. Op vrijdag werden er op ongeveer 40 plaatsen in het land chocolade kerstpuzzels afgeleverd. Immers het thuisfront moet het toch een weekend zonder mama of papa /partner stellen. Na het diner stond iedereen nog een verrassing te wachten. De stoeltjeslift werd vervangen door sleetjes en de afdaling per rodel kon beginnen! Het was hilarisch en een fantastische afsluiting! Ook een leuke afsluiting voor uw volgende groepsreis misschien?

De volgende ochtend was het weer tijd om te vertrekken. Nog een laatste stop in Salzburg, inclusief verkenning van stad en restaurants, waarna we naar het vliegveld van Salzburg vertrokken.

Nog even een lekkere lunch ter afsluiting in restaurant Gablerbrau en het zat er op.

Op weg naar het vliegveld keek ik de bus rond en ik zag lachende en vermoeide gezichten, maar boordevol nieuwe inspiratie. Inspiratie die we weer zullen gebruiken om u nog beter van dienst te kunnen zijn!

De volgende dag werden wij compleet verrast toen er om 6.30 in de ochtend een kerstman bij ons thuis voor de deur stond.  De kerstman kwam een cadeau, een gedicht en allerlei lekkers brengen om ons te bedanken voor het mooie eductional weekend.

Een mooi gebaar, waar wij erg dankbaar voor zijn!

Nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen én hoe we 200% uit uw live of online moment kunnen halen?

Daag ons uit met uw wensen of stel ons een vraag. Laat ons vrijblijvend een voorstel maken voor uw meeting, incentive reis of event en laat u verrassen!