Een inspectie in Londen en New York

Afgelopen week was het weer zover, meerdere projectmanagers gingen op (laatste) inspectie naar verschillende bestemmingen, met als doel om de puntjes op de zogezegde i te zetten voor vele groeps- en incentive reizen die de komende maanden zullen gaan plaatsvinden.

Nadia en Lotte vertrokken afgelopen vrijdag voor 3 nachten naar New York. Ik ging naar Londen om de hotels, de restaurants en onze leveranciers een bezoekje te brengen. We hebben binnenkort meerdere groepsreizen naar Londen en New York op het programma staan en we willen uiteraard alles weer tot in de puntjes verzorgen! Tegelijkertijd zoeken we tijdens zo’n reis ook naar nieuwe pareltjes die we toe kunnen voegen aan onze leverancierslijst. Net even dat “andere” restaurant vinden of een net geopend hotel bezoeken.

In zo’n weekend is er dan regelmatig even contact met elkaar om alles te bespreken. Ik vind het altijd weer bijzonder om me te realiseren dat terwijl ik dan in Londen zit de andere projectmanagers  in New York, of waar dan ook op de wereld zitten! Mooi dat onze projectmanagers volledig verantwoordelijk zijn voor hun projecten. Vanaf het eerste contact met een klant of prospect, tot een inspectie, het in elkaar draaien van een mooi programma en uiteindelijk ook de uitvoering van het project. Want vaak gaan de projectmanagers ook mee als reisbegeleiding. Wat een mooie job hebben ze toch.

Een inspectie in Londen voor verschillende incentive reizen

Onze projectmanagers vliegen de wereld over

De komende maanden zijn de projectmanagers van goMICE regelmatig onderweg. Zo vertrekt Rosa binnenkort ook naar Londen, Nadia en Talitha begeleiden een groep van 80 personen naar Mallorca, Rosa begeleidt samen met Linda een groep van 60 personen naar Ibiza en zelf begeleid ik samen met Nadia een grote groep naar Mallorca en samen met Lotte een groep naar Kroatië. Ik vind het nog altijd geweldig om groepen te begeleiden op reis, maar ik beperk het tegenwoordig wel. Enerzijds omdat we inmiddels een prachtig team van projectmanagers hebben en anderzijds vraagt onze organisatie met meer dan 40 medewerkers, verdeeld over 3 kantoren ook mijn aandacht. Daarnaast heb ik ook nog een fantastisch gezin met twee jongens in de leeftijd van 16 en 14 jaar. Ook van hen wil ik graag blijven genieten!

Wat heb ik gedaan in Londen?

De heenreis deed ik met de trein. Dit omdat de twee groepen die binnenkort vertrekken ook heen gaan met de trein. De terugreis leggen ze af met het vliegtuig. Zij reizen met British Airways weer terug naar Rotterdam. Wat is mijn ervaring met de trein? Het gaat eigenlijk heel snel! Ik stapte op in Rotterdam om 10:00 uur.  Na 4 uur stond ik in het hart van Londen op het St. Pancras / Kings Cross Station. De tijd in de trein kon ik effectief besteden aan wat werk. In de eerste klas wordt zelfs nog een maaltijd geserveerd en kan men kiezen uit diverse drankjes.

Een inspectie in Londen voor verschillende incentive reizen

De 35e verdieping van het Shangri-La the Shard

Al snel kon ik op de 35e verdieping inchecken in het fantastische Shangri-La the Shard. Het hotel waar mijn groep zal verblijven in mei. Geen straf hoor om daar te mogen verblijven. Wat een prachtige kamers en VIEW! Mijn kamer was gelegen op de 41e verdieping. Breathtaking, vooral wanneer het donker wordt. Overal is aan gedacht. Zo ligt er ook op ieder kamer een verrekijker. Een leuk detail!

De rest van die dag en ook de volgende dag stond in het teken van het bezoeken van onze vaste leveranciers, onderhandelingen met die leveranciers, maar ook had ik afspraken staan met nieuwe hotels en restaurants waarover ik gehoord had. Ik ontdek de stad altijd zo veel mogelijk te voet of met de fiets. Op die manier loop je nog weleens tegen nieuwe bijzondere ontdekkingen aan en zo ook dit keer. We gaan de klanten die naar Londen gaan weer heel blij maken met deze nieuwe ontdekkingen! Welke dat zijn houd ik nog even voor me, totdat de groepen weer zijn teruggekeerd uit Londen!

Ook bezocht ik een voetbalwedstrijd in het indrukwekkende en sfeervolle Stamford Bridge, het stadion van voetbalclub Chelsea. Omdat wij regelmatig sportreizen organiseren bezocht ik de wedstrijd Chelsea tegen Tottenham. Na een snelle voorsprong van de thuisclub ging uitendelijk toch Tottenham er met de winst vandoor (1-3). Maar wat een sfeer en entourage in- en rondom het stadion!

Het was weer een zeer nuttige reis en ik arriveerde op 1e Paasdag weer voldaan op het vliegveld van Rotterdam. Wat een fijn vliegveld is dat toch. Om 15.45 uur was de touchdown op de landingsbaan en om 16.30 uur stapte ik thuis over de drempel! Vanaf dat moment begonnen bij ons de Paasdagen.

Nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen én hoe we 200% uit uw live of online moment kunnen halen?

Daag ons uit met uw wensen of stel ons een vraag. Laat ons vrijblijvend een voorstel maken voor uw meeting, incentive reis of event en laat u verrassen!